Over de jaren heb ik voor en met een breed palet aan verschillende organisaties gewerkt, vaak vanuit bureauzijde.
Zo heb ik voor Natuurmonumenten, Vermaat Groep en Cleopatra Wellness richting gegeven aan hun online marketingstrategie. Dit bestond uit sessies op lokatie waarbij het ging over de overkoepelende strategie en jaarplannen. Bij de uitvoer van die plannen en adviezen had ik een centrale, aansturende rol binnen het uitvoerende team van digital consultants.
Bij Diabetesvereniging Nederland heb ik 5 jaar met veel plezier gewerkt. Hoofdzakelijk als online Communicatieadviseur maar ook deels als grafisch adviseur.
Voor Albert Heijn, ABN Amro en Intratuin heb ik gewerkt aan de instore communicatie. Dat gaat om alle denkbare communicatie in de landelijke filialen.
Met DHL Express Benelux heb ik langduring zeer nauw en prettig samengewerkt met de afdelingen corporate communicatie en marketingcommunicatie. Het ging het om werkzaamheden voor de uitgebreide, meertalige brochurelijnen, maar ook voor exclusieve beursinrichtingen en ontwerp en concept voor klantloyaliteitsprogramma’s.
Voor C&A heb ik veel advertentie-inkoop en -plaatsingen gedaan, maar ook het reguliere ontwerpwerk voor de communicatiemiddelen. Voor De Tuinen en BouwKennis ben ik veel bezig geweest met de opmaak van high-end magazines.